Yoksulluk Avrupa’ya Geri Geliyor

The Telegraph’ın haberine göre, Almanya’daki Financial Times’a bir röportaj veren Unilever’in Avrupa sorumlusu Jan Zijderveld “Yoksulluğun Avrupa’ya Geri geldiğini” söyledi.

“Eğer İspanya’daki bir tüketici alışverişe gittiğinde sadece 17 Euro harcıyorsa, bu, benim deterjan stoklarımın yarısını satamayacağım anlamına gelir.”

Unilever şimdiden ürünlerinin satış biçimini değiştirmeye başladı. Yunanistan’da küçük paketler halinde patates püresi ve mayonezleri satışa çıkarıp çay ve zeytinyağı gibi düşük maliyetli temel ürünlere yönelirken, İspanya’da sadece beş yıkamalık köpüklü deterjanlar satıyor.

“Endonezya’da 2-3 cent’e gayet makul para karşılığı tekli şampuan paketleri satıyoruz” diyen Zijderveld, “Bunu nasıl yapacağımızı biliyoruz ancak krizden önce yıllar boyu Avrupa’da bunu unuttuk” diye ekledi.

Görüşüm: Bu krizin gereksiz üretimi nasıl da mahvedeceğini ve bizi makul bir tüketimle yüzyüze bırakacağını göstermektedir. Aynı zamanda işsizlik toplumu ve hükümetleri faydalı bir uğraş bulmaya zorlayacaktır: Bütünsel Eğitim.

Üzgünüm, bu öge için yorum yapma kapatılmış.

"Kabala ve Hayatın Anlamı" Yorumlar RSS Feed